Uczniowie Ekonomika na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku Rema Days 2024

2 lutego br. uczniowie z klasy 3r technika reklamy wzięli udział w wycieczce zawodoznawczej. Pierwszym punktem programu była wizyta w domu mediowym PHD Media Direction w Warszwie. Dzięki uprzejmości Pana Roberta Niebrzydowskiego młodzież miała okazję zwiedzić firmę, poznać jej strukturę organizacyjną oraz zadania poszczególnych działów. PHD Media Direction to dom mediowy, który jest częścią amerykańskiej firmy Omnicom Media Group, która ma ponad 100 biur w 74 krajach na całym świecie. Kluczową działalnością agencji medialnej jest planowanie i zakup mediów, oraz usługi w modelu 360 – od strategii, przez kreację, content marketing, media, prowadzeniu kanałów Social Media, SEO, analitykę, aż po zaawansowane raportowanie i modelowanie. Dom mediowy współpracuje ze światowymi markami m.in.: Audi, Google, Bayer, Unilewer tworząc niezwykłe kampanie reklamowe. Następnie uczniowie udali się na spacer po bulwarach wiślanych. Kolejnym punktem wycieczki był udział młodzieży w Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku Rema Days 2024 w halach Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie. Uczniowie mieli okazję do zapoznania się z ofertami wiodących europejskich producentów i dystrybutorów maszyn i materiałów do druku, poligrafii i produkcji reklamowej, nowych technologii, czy też twórców upominków i tekstyliów reklamowych wraz z opakowaniami i produkcją poligraficzną. Zakres branżowy wydarzenia został dodatkowo poszerzony o usługodawców z dziedziny reklamy wizualnej, reklamy świetlnej, POS, a także mediów i wyposażenia miejsc sprzedaży. Uczestnictwo w targach było bardzo inspirujące, uczniowie mogli dokonać pełnego przeglądu najatrakcyjniejszych i najbardziej innowacyjnych ofert oraz rozwiązań dla branży reklamowej. Zobaczyli chociażby sprzęt do sitodruku, fleksodruku, tampondruku, haftu, druku termosublimacyjnego, wieloformatowego, lateksowego, UV, żelowego. Celem wycieczki, oprócz integracji uczniów, było zwiększenie wiedzy przedmiotowej, poznanie innowacji i nowych technologii z dziedziny poligrafii i druku oraz trendów na rynku reklamy w kontekście zakupu mediów. Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję targów. Organizatorami wycieczki byli nauczyciele przedmiotów zawodowych: Wioletta Pieńkowska i Emil Nowak.

Data publikacji: 7 lutego 2024 - Stanisław Waberski

Kategorie:: Aktualności