Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

PEDAGOG SZKOLNY
mgr Hanna Długołęcka

tel. 25 794 36 29

Godziny pracy:


Poniedziałek: 11.00-16.00
Wtorek: 12.00-16.30
Środa: 12.40-18.10
Czwartek: 9.00-13.00
Piątek: 9.00-12.00
konsultacje – 12.00-13.00

W roku szkolnym 2024/2025 opiekuje się uczniami z klas:

1a, 1l

2c, 2l, 2r, 2f

3c, 3g, 3l

4b, 4f, 4l, 4r

5l

Do moich obowiązków należy pomoc w rozwiązywaniu problemów pedagogicznych i wychowawczych zarówno uczniom, rodzicom jak i nauczycielom. Każdy uczeń może zwrócić się do pedagoga szkolnego z jakąkolwiek sprawą, z którą sam nie potrafi sobie poradzić. Będę dokładać wszelkich starań, aby pomóc, wysłuchać, doradzić.
Rodzica gdy niepokoi zachowanie dziecka, chce porozmawiać o funkcjonowaniu dziecka w szkole, potrzebuje wsparcia w procesie wychowania, szuka pomocy serdecznie zapraszam na konsultacje.

pedagog

PEDAGOG SPECJALNY
mgr Adrianna Kobylińska

tel. 25 794 36 29

Godziny pracy:
Poniedziałek: 8.00-14.00
Wtorek: 8.00-16.00
Środa: 8.00-13.10
Czwartek:13.00-18.10
17.10-18.10 – konsultacje
Piątek: 9.00-15.40

W roku szkolnym 2023/2024 prowadzę opiekę nad klasami:

1d, 1f

2a, 2b, 2g

3a, 3b, 3f, 3r

4a, 4c

5a, 5b, 5c, 5r

Zadania pedagoga specjalnego:

1) współpraca z nauczycielami, specjalistami, rodzicami oraz uczniami w:
a) rekomendowaniu dyrektorowi szkoły do realizacji działań w zakresie zapewnienia aktywnego i pełnego uczestnictwa uczniów w życiu szkoły oraz dostępności, o której mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
b) prowadzeniu badań i działań diagnostycznych związanych z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły,
c) rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów,
d) określanie niezbędnych do nauki warunków, sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych, w tym wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne, odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne ucznia;
2) współpraca z zespołem w zakresie opracowania i realizacji indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym zapewnienia mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
3) wspieranie nauczycieli i innych specjalistów w:
a) rozpoznawaniu przyczyn niepowodzeń edukacyjnych uczniów lub trudności w ich funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły,
b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w bezpośredniej pracy z uczniem,
c) dostosowaniu sposobów i metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz jego możliwości psychofizycznych,
d) doborze metod, form kształcenia i środków dydaktycznych do potrzeb uczniów;
4) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom;
5) współpraca, w zależności od potrzeb, z innymi podmiotami ( m.in. poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, placówkami doskonalenia nauczycieli, innymi przedszkolami, szkołami i placówkami, organizacjami pozarządowymi, pomocą nauczyciela, pracownikiem socjalnym, asystentem rodziny);
6) przedstawianie radzie pedagogicznej propozycji w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli w zakresie wymienionych wyżej zadań.

4,27

PSYCHOLOG
mgr Magdalena Grudzień-Soszyńska
tel. 25 794 36 23

Godziny pracy:
Poniedziałek: 11.30 – 18.10
Wtorek: 12.00 – 16.30
Środa: 8.00 – 13:00
Czwartek: 8.00 – 11:50
Piątek: 8.00 – 10.00
konsultacje 10.00 – 11.00

psych

Ułatwienia dostępu